En vanlig dag men ändå en väldigt bra en

20:48:15 2011-05-24
Lite trött kanske.

Min mamma fyller år idag, så var uppe tidigt imorse och grattade med presenter. Gick sen och la mig igen eftersom jag började klockan ett! Var dock tvungen att åka till skolan halv 12 för att hämta lite böcker, möta upp Marika och sedan åka in till Naturhistoriska riksmuseét. Var riktigt roligt på museét, har inte varit där på flera flera år!

Åkte hem med två musikgrabbar som tyckte det var väldigt intressant att diskutera om ifall man skulle para en apa och en människa. Dock skulle ju det strida mot både mänskliga och djur(iska?) rättigheter tyckte jag. Stackars avkomman dessutom!

När jag väl kom hem var det bara att ge sig iväg igen för att lägga flygblad i främmande människors brevlådor. Tycker jag var väldigt duktig som gjorde slut på alla flygblad jag hade och därmed fick åka hem cirka 20 minuter tidigare! Kalasbra tyckte jag och började traska tillbaka till där jag parkerat min cykel. Sen började det regna och jag fick vänta ett tag innan jag kunde åka hem, men det var ändå skönt med lite regn. Jag gillar regn!

I brist på egna bilder och för mycket av okända, fina bilder, så får ni lite sånt istället.




Världen, utsikt och valar. Fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback