Bara för att jag har tråkigt och tycker listor är jättekul.

15:56:54 2011-05-22

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? En.
Vad tycker du om kärlek? Det finaste och jobbigaste som finns.
När kramade du någon sist? Det var nog mamma som kramade mig imorse.
Saknar du någon speciell person? Alltid. Hela tiden.
Har du svårt för att bli kär? Både ja och nej. Kan har lätt för att gilla någon mycket, men det är svårt att bli riktigt kär.
När fick du senast en komplimang? I fredags. Alla älskar mina jeansshorts.


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja, jag var 6 år och fick en hjärnskakning.
Hånglat med nån riktigt ful: Det kan jag inte påstå, nej!
Hånglat med fler än 50 pers:
Oj jisses, nej haha!
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? .......Nästan.
Gjort något riktigt dumt? Såklart, men man är bara ung en gång i sitt liv!
Åkt ambulans? Hjärnskaningen. So yes.
Åkt polisbil? Nej, planerar att inte göra det heller.
Gjort nåt olagligt? Har jag säkert gjort.
Fått din mamma att gråta? Ja, tyvärr.
Skämts över dina föräldrar? Vem har inte?
Sagt jag älskar dig och menat det? Kanske. Tihi.
Vad hatar du verkligen? Pissmyror, pepparkakor, snurrade BH-band och smuts under naglarna.
Är du ensam nu? Bara datorn och jag.
Vill du gifta dig? Självklart, på den finaste platsen i världen.
Vill du ha barn? Någon gång.


Finaste platsen i hela världen.

 

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
Min bästa sovkompis My! (Det var ett tag sedan nu... Börjar bli dags igen tycker jag!)
Såg dig gråta?
Mamma?
Fick dig att gråta?
Hemlis!
Du delade en dricka med?
I don't share. Live with it.
Du gick på bio med?
Lydia! Water for Elepanths.
Skällde på dig?
Mamma. Alltid mamma.
Sa någonting till dig och vad var det?
Storebror om att han skulle skjutsa sin flickvän någonstans.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit?
Nej
Kramat någon?
Ja, jag har kramat ganska många den senaste tiden.
Pussat någon?
Höhö.
Köpt någonting?
Det är Mors dag snart, så ssch!
Sjungit?
Ja, Park Bench med Michelle Featherstone. Åh fin.
Saknat någon?
As I said, alltid, hela tiden.

JAG HAR:

Digitalkamera?
Ja.
Systemkamera?
Ja. (Fotonörd till tusen.)
Telefon på rummet?
Ja och nej. Sladdlösa telefoner i hela huset.
Egen dator?
Ja, två till och med!
Könssjukdom?
Euw no.
Bra kompisar?
SÅKLART! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback