När vi inleder sommaren

00:17:49 2011-05-23

Överst från vänster: The Ark /Ola Salo. Tove Styrke (med supercool frilla). Sandra och jag. Publik.

Mikket lyckad kväll må jag säga. Fick se Eric Saade (Sandras favorit), Sunrise Avenue och Milow. Hade ingen aning om vilka Sunrise Avenue var först när de klev ut på scen, men så fort de började spela visste jag. Fick även veta att de var från Finland vilket gav många pluspoäng. Kalasbra också när de presenterade sig lite. "Från Is hocki land." Åhhh underbart! Var dessutom några i publiken som stod med finska flaggor. Finfint!

Det här var en riktigt härlig start på sommaren 2011! Sen att The Ark drar igång sin sista turné innan de splittras var ju mindre kul.. Men i slutet av sommaren så kommer jag ha sett dem hela tre gånger! Idag, i Göteborg och sen sist på Gröna Lund har vi planerat att åka och se deras absolut sista spelning. Snyft.

Nejmen jisses, börjar bli lite sent nu. Dags att skutta iväg till drömland och sussa. Kramis. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback