Live your life while you can

12:35:06 2011-05-21
Lite småsliten efter gårdagens äventyr, men känner mig ändå ganska pigg på att utföra lite skolarbeten! (Med pigg menar jag inte pepp, utan lite mer... Let's get this shit done.) Tog inte en enda bild igår eftersom jag var lite upptagen med annat. Ehmn. Men det var riktigt trevligt! Malin (födelsedagsbarnet) var väldigt tjusigt klädd och fick en massa massa massa godis! Jag och Tove sprang förbi Hemköp precis innan vi åkte dit och köpte lite gott till henne som hon fick precis när hon öppnade dörren. Hon blev superglad!

Jag har träningsvärk idag också. Hoppade nog lite för mycket studsmatta igår. Woopsi.
Men äsch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback