"There's no such thing as love, it's fantasy"

20:58:00 2011-05-21
Oj jisses vad dagen gick fort! Har ju inte alls hunnit med allt jag hade tänkt göra idag. Ohwell, ett bad har jag iallafall tagit, rakat benen och tvättat håret. Sitter faktiskt med en turban på huvudet i skrivandes stund.

Jag lyckades skriva min engelska uppsats som skulle varit inlämnad i onsdags. Tog mig bara sådär några dagar... Men skönt att ha den ivägskickad iallafall! Nu blir det väl att skriva klart historia hemprovet, sen sätter jag igång med fördjupningen imorgon. Åh, måste vara så roligt att läsa om mitt plugg. Really.

Har för övrigt planerat att kanske ta en liten cykelrunda nu innan solen går ner bakom träden. Om jag orkar vill säga... Om jag inte orkar så tar jag nog och ser en film istället!
Något sånt här kanske:

Finfinfin film som jag nog aldrig kommer tröttna på. Sorglig, men fin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback