Om mardrömmar och sånt som kan göra en dålig dag lite bättre

22:36:27 2011-05-17
Efter att ha haft mardrömmar om att det fallit 2 meter snö igen och jag dessutom missade nationella provet i matte så vaknade jag upp med ångest. Lite seg morgon och glömde såklart teckningarna jag planerat att ta med till skolan den senaste veckan, igen. Kändes sådär lagom kul att sätta sig i aulan och skriva prov i 4 timmar. Gav dock upp lite mot slutet av all press och lämnade in provet med hopp om ett G iallafall. Vi får se hur det går.

Annars har jag inte gjort mycket av dagen. Eftersom jag åkte hem efter att ha skrivit provet och slängt i mig lite lunch i skolan kring 12-tiden så landade jag i sängen och bara låg där. Slutade med att jag somnade och vaknade först 3 timmar senare och kände för att sova lite till. Men tog tag i mig själv och slog på datorn så jag åtminstone är lite trött till kvällen...

Men nu såhär senare på kvällen känns allt lite bättre. Efter att ha fått prata med personer som man tycker om. Vänner är allt bra ibland.

Planerar att se Eternal Sunshine of the spotless mind. Eller, se klart den. Började titta för en dryg timme sedan men fastnade i att göra lite allt möjligt. Känner att jag är redo att se det sista av den nu. So far är den rätt söt. Lite udda, men söt.

Sen läste jag ju det här också när jag kom hem från skolan. Fick mig att le en smula.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback