This June.

12:41:13 2011-05-22
Inte riktigt fullt vaken ännu. Men lika bra att sätta igång med skolarbetet så jag är klar vid 5-tiden så jag hinner med Sandra till Rix FM Festival ikväll! Vore bra att diskutera Göteborg med Sandra också. Jag måste börja tagga till, och framför allt boka tåg och boende! Jisses, det är bara drygt en månad kvar nu! ÅÅÅH COLDPLAY. ♥

Borde verkligen ta med kameran ikväll också. Få lite roliga upplevelsebilder istället för alla dessa ego- och festbilder jag nu samlat på mig. Har ju inget annat längre efter att hårddisken visade sig vara helt förlorad. Snyft.

Men i sommar, då jäklar ska jag ta bilder. Då blir det mycket äventyr. Särskilt där i början av lovet. Åh ni anar inte hur mycket jag längtar. Aldrig längtat såhär mycket. Sommar sommar sommar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback