En lista om onödiga saker

00:56:34 2011-05-03
Ta närmaste bok och slu upp sidan 18, rad 4 - vad står där? Jag tror att hon tycker om mintchoklad. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Min hundkudde Senbo. Vad var det senaste du såg på TV? Nittileaks. Utan att se efter, gissa vad klockan är? Halv ett? Bortsett från datorn, vad hör du nu? Absolut ingenting, kanske några fåglar då och då utanför fönstret, men de räknas knappt. När var du utomhus senast och vad gjorde du då? När jag gick hem från bussen, jätteirriterand för att det blåste så mycket och jag bar på en massa stora ritpapper. Drömde du något inatt? Såklart, inget som jag minns dock... När skrattade du senast? När jag var på skype med en klasskompis och han beskrev hur skönt det skulle vara med en toalett på rummet. Vad finns på väggarna i rummet du är i nu? The Beatles Abbey Road poster, mina 8 finaste teckningar och en tavla av Lasse Åberg. Har du sett något konstigt på sistone? Jag ser så mycket konstigt i bildsalarna att jag vet inte ens om de räknas som konstiga längre. Vilken var den senaste filmen du såg? Trassel! Tycker du om att dansa? Det beror väl lite på, men oftast tycker jag det är kul. Vad skulle dina barn hela, pojke resp. flicka? Det varierar, men Oscar och Astrid tycker jag är så söta namn. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands? Absolut, åtminstone för en kort period. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Du tog tid på dig. Vad tycker du om den här listan? Värdelös för andra men trevligt tidfördriv för mig iallafall.

Kommentarer
Postat av: Sofia

"Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? Du tog tid på dig. " Made my day ^^

2011-05-03 @ 02:45:14
URL: http://wordsnotviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback