Almost there now

17:55:51 2011-05-30

Jag dör! Bon Ivers nya albumomslag är så fint att jag knappt finner ord! Albumet finns för övrigt inte på Spotify men jag har införskaffat det på egen hand och spelar det på repeat hela tiden.

På tal om ingenting så har min klasskompis Linnéa fått körkort! Hon är den absolut första av mina närmare vänner som fått körkort, och hon är först i klassen. Stort grattis right there asså. Så idag körde hon runt lite överallt bara för att visa att jomen visst kan hon också köra bil utan att någon sitter bredvid! Mikket glad jao.

Imorgon har jag äntligen det sista provet för terminen (om jag nu inte totalfailade på konsthistoriaprovet idag.. we'll see). Det ska avgöra om jag får G eller IG i Matte B. Om jag måste gå sommarskola eller inte. Så nog är jag lite nervös jo. Men jag och Chris (även kallad KB, Karlberg, Christopher, Chrissi osv..) har bestämt Skypedate så vi kan förbereda oss.

Sedan ska vi nog inte tala om den ogjorda historia fördjupningen, men den görs nog under min lilla Finlandsvistelse som jag åker iväg på imorgon kväll och kommer hem måndag morgon. Blir nog lite låg uppdatering under den veckan. (Eller hyperhög uppdatering beroende på hur Internet bestämmer sig att samarbeta med mig.)

Ohwell, wish me luck så hörs vi väl!
Kramis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback