En kärlekslista

21:18:02 2011-03-15
Är du i ett förhållande? Nej.
Har du kysst någon idag? Nej, det var några veckor sedan nu.
När går gränsen vid otrohet? Kyss, men bara att flirta är ju att tänja på gränserna.
Är du romantisk? Jag tror det!
Vad är viktigt i ett förhållande? Att man kan dela allt med varandra, vara bästa vänner och komma överens.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång ? Ja.
Har du lekt med någons känslor? Nej, det tror jag inte.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Just nu vet jag faktiskt inte.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Simon.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 16 och 18 tror jag. Sen tog de en paus och blev ihop igen.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Nej, jag skulle bara bli ledsen om det tog slut och hans namn satt på min kropp.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpad I would say.
När du vill ha någon, vad gör du? Försöker visa det. Men verkar han inte ens intresserad gömmer jag det.
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Picknick i en fin park sent en sommarkväll.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Jag vet inte just nu. Finns en viss jag tänker på mycket, men om han är viktigast vet jag inte.
Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Bli väldigt ledsen såklart, göra slut direkt.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Självklart vill jag det. Bland det finaste som finns.
Vill du ha barn? Någon gång i framtiden säkert, men inte särskilt många.
Blir du lätt kär? Sådär.
Vad faller du för? Mörka ögon, stort leende och en charmig personlighet. Blir knäsvag.
Vad är det mest avtändande du vet? Att man tror man vet allt.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Superviktigt! Man måste kunna ha kul ihop.
Har du fått ditt hjärta krossat? En gång.
Hur raggar du? Hälsar, ler, försöker ge komplimanger.
Har du en “utseendetyp” hos killar? Mörka ögon, stort leende, inte för långa killar. Åh.
Vem var din första kärlek? Jag kallar honom Mowgli.
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Beror på om man bara är ute efter att ligga eller att faktiskt komma någonstans med killen/tjejen i fråga.
Vad tycker du om one night stands? Kör på.
Är kärlek allt i livet? Nej, men det är en mycket.

Är du i ett förhållande? Nej.
Har du kysst någon idag? Nej, det var några veckor sedan nu.
När går gränsen vid otrohet? Kyss, men bara att flirta är ju att tänja på reglerna.
Är du romantisk? Jag tror det!
Vad är viktigt i ett förhållande? Att man kan dela allt med varandra, vara bästa vänner och komma överens.
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång ? Jo, några gånger.
Har du lekt med någons känslor? Nej, det tror jag inte.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Just nu vet jag faktiskt inte.
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)? Simon.
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? 16 och 18 tror jag. Sen tog de en paus och blev ihop igen.
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Nej, jag skulle bara bli ledsen om det tog slut och hans namn satt på min kropp.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Dumpad I would say.
När du vill ha någon, vad gör du? Försöker visa det. Men verkar han inte ens intresserad gömmer jag det.
Hur skulle den perfekta dejten se ut? Picknick i en fin park sent en sommarkväll.
Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? Jag vet inte just nu. Finns en viss jag tänker på mycket, men om han är viktigast vet jag inte.
Om mannen i ditt liv skulle du vara otrogen, vad skulle du göra då? Bli väldigt ledsen såklart, göra slut direkt.
Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Självklart vill jag det. Bland det finaste som finns.
Vill du ha barn? Någon gång i framtiden säkert, men inte särskilt många.
Blir du lätt kär? Sådär.
Vad faller du för? Mörka ögon, stort leende och en charmig personlighet. Blir knäsvag.
Vad är det mest avtändande du vet? Att man tror man vet allt.
Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Superviktigt! Man måste kunna ha kul ihop.
Har du fått ditt hjärta krossat? En gång.
Hur raggar du? Hälsar, ler, försöker ge komplimanger.
Har du en “utseendetyp” hos killar? Mörka ögon, stort leende, inte för långa killar. Åh.
Vad tycker du om att ligga på första dejten? Beror på om man bara är ute efter att ligga eller att faktiskt komma någonstans med killen/tjejen i fråga.
Vad tycker du om one night stands? Kör på.
Är kärlek allt i livet? Nej, men det är en mycket.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fet najs:D

2011-03-25 @ 01:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback