Studystudystudy

19:02:59 2011-03-13
Pluggpluggplugg. Inget jag någonsin varit särskilt hype på och kommer tydligen inte bli heller. Jag har längre pauser än pluggstunder vilket resulterar i att det blir ytterst lite gjort. Kommer förmodligen drabbas av panik kring 10-11 tiden och säkert råplugga. Tanken att skippa första lektionen (historia) imorgon kommer säkert också slå mig. Bara för att få lite tid till att gå igenom det sista. Kände mig ju egentligen ganska duktig senast, i torsdags, när vi hade prov i svenska och jag åkte till skolan 50 minuter tidigare bara för att plugga i lugn och ro. (Sen om provet gick bra eller inte återstår att se..)

Över till något annat.

Var ju med bästa vän/äldsta vän/barndomsvän (à la Sandra) på bio i fredags. Vi åt även middag en och en halv gång. Först åt vi två cheeseburgare var på McDonalds (halv middag) och några timmar senare, efter att ha sett en bit av inspelningen till "Trinny & Susannah stylar om Sverige" begav vi oss till Grekiska kolgrillen och åt Gyros, as always. Sedan blev det ju bio, True Grit. Mikket bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback