När jag ska sova

01:34:36 2011-03-08

Fortfarande uppe efter ett. Tidigare än igår iallafall, så jag gör framsteg. Tur att jag alltid börjar sent och då och då råkar ha en lektion inställd. Ingen bild imorgon alltså, vilket ger mig en sovmorgon till 11:20! Kalas!

Henrietta i min klass sa idag "Jag har faktiskt saknat Felicia och hennes kalas!" Eftersom jag var borta veckan innan lovet också. Haha fick mig på riktigt gott humör.

Tänkte läsa lite en stund innan jag somnar. Fick låna en bok av Johanna. "Miraklet i Anderna" som är en sann historia om ett rugbylag vars flygplan krashar i Anderna och hur en av dem vandrar genom bergen och tar sig till slut hem. Har hört mycket om boken och länge velat läsa den, så när Johanna råkade ha den var det självklart att jag skulle läsa den ju!

Så nu ska jag krypa upp i min underbara säng och läsa tills ögonlocken faller ner.
Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback