Förlåt för dålig update

19:49:07 2011-03-30
Lite småsur över saker i skolan. Idiot till mattelärare bland annat.

Har haft lite skrivtorka på sistone. Har däremot kännt mig riktigt kreativ och ritat både ditten och datten! Vi fortsätter med maskerna på bildlektionerna i skolan och jag har gjort en finfin design på en batwoman liknande mask som jag ska göra. Den kommer bli kalasfin!

Men ikväll finns det inte mycket tid till annat än matte egentligen. Jag som hade tänkt plugga duktigt varje dag denna vecka har ju såklart inte gjort ett skit eftersom jag trodde provet skulle vara nästa fredag. (Matteläraren är mycket förvirrad.) Så nu blir det istället råplugg såhär två dagar innan! Åh, blir så sur. Får bara hoppas att jag kommer klara det.

Kramis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback