Den bästa musiken

18:37:46 2011-03-20
Asså jag tror jag dör. Inte bokstavligt talat, men herregud. Jag lyssnar på Coldplays nya live album. (Laddas ner gratis här.) Och jag dör. Varje låt är så.. Åh. Och publiken sjunger med och allt är bara åh. Gud. Seriöst. Jag får orgasm.

Det är en liten festival nere i Göteborg den 28 juni där de kommer spela. Även Glasvegas, Bright Eyes, Daniel Adams-Ray, The Ark och en kille jag inte hört tidigare, Brandon Flowers ska spela där. Det verkar bara vara en dag men ÅH vad jag vill gå på det här!

HUR KAN MUSIK VARA SÅ BRA? JAG DÖR.
Jag vill jag vill jag vill. Åh gud vad jag vill.

Kommentarer
Postat av: Emmy

BRANDON FLOWERS!? DET ÄR SÅNGAREN I THE KILLERS, JAG MÅSTE GÅ!

2011-03-22 @ 16:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback