Be my mirror, my sword and shield

22:46:23 2011-06-29
Förlåt för totaldissen. Åkte ner till Göteborg i söndags med Sandra. Vi shoppade lite, gick på Liseberg och sista dagen var vi på Where the action is, en sjujädra bra festival må jag säga! Såg bland annat Daniel Adams-Ray, Glasvegas, Brandon Flowers och såklart Coldplay! Fick lite dålig plats i publiken eftersom Brandon Flowers spelade precis innan och de stängde av genvägen, så kring 25 000 pers sprang bort till andra scenen för att få så bra platser som möjligt. Men kunde åtminstone se lite då och då och det var en helt underbar upplevelse. Det var magiskt när de spelade Lost och kastade ut enorma ballonger fyllda med konfetti. Det var minst 20 ballonger i olika färger som flög över publikhavet. Åh. Helt sjukt underbart.


Svårt att få bra bilder, men några lyckades jag iallafall knäppa med min lilla digitalkamera!

Så sjukt lycklig över att jag fått se Coldplay live. Äntligen! Minns redan för många år sedan när jag missade deras konsert. Började till och med gråta när jag fick veta att en vän till mig varit på en av deras konserter och fått en helt fantastisk upplevelse. Nog för att Muse var fantastiska när jag såg dem, men Coldplay tog mig verkligen med storm. Det var fyrverkerier, ballonger, konfetti och musik som ger mig rysningar. Åh. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback