Every teardrop is a waterfall

01:11:00 2011-06-22
Träffade Emmy och Lydia en stund idag. Sedan blev det skogsvandring med My. Eller inte riktigt då. Vi hamnade inne på McDonalds efter att tag och fick skåda en mycket unik ung grabb dansa precis utanför. Mycket underhållande men frågan om han var hög eller utvecklingsstörd kvarstår dock..

Blir att börja packa för Göteborg snart. Åker först på söndag men både fredag och lördag är jag lite upptagen. Är dessutom bjuden på 18-års kalas på lördag kväll som jag inte kan stanna särskilt länge på eftersom tåget mot Göteborg går någonstans kring halv 7 på morgonen. Yehoo. Blir dock riktigt nice där nere med Where the action is och såklart Coldplay! Åh. Första gången jag faktiskt åker lite mer söderut i Sverige. Har mest hållt mig kring Stockholm to be honest.

Ohwell är väl dags att dra sig mot sängen. Kramis! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback