Såhär länge kunde jag hålla mig borta

21:58:56 2011-06-19
Det regnar idag. Jättemycket. Joey mår bättre. Han ramlar då och då, kan inte riktigt sitta upp och hoppa ut i det gröna gör han knappt. Han orkar inte. Men han gör ändå mer än vad han gjorde för några dagar sedan och han kan äta normal mat nu.

För övrigt har min vecka varit helt fantastisk. Spenderade den med René, åh.

Vi hade så himla kul ihop och jag saknar honom redan. Han är hos en vän i Eskilstuna nu en vecka innan han ska tillbaka till Holland, där han bor. Snyft. Ska dock säga hej då (eller, see you soon) på lördag innan han hoppar på tåget till Arlanda.

Livet kan vara så konstigt ibland. Men ändå så himla underbart. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback