Inget varar för evigt

21:28:14 2011-06-04

Det går inte att ta om de bilder jag tog förra året. Jag har försökt få samma känsla och tankar i bilderna men det går bara inte. Kanske att de gamla bilderna sa så mycket om mitt liv just då att det helt enkelt aldrig kan gå att ta om dem med samma känsla. Jag önskar att det gick. Jag önskar att jag kunde få dem tillbaka. De betydde väldigt mycket för mig och för mitt fotointresse. Tråkigt att de försvann.

Jag är ändå glad över de bilder jag lyckats ta. De få bilder jag blivit nöjd med. Tror jag tagit närmare 500 bilder men bara drygt 10 stycken är jag nöjd med. Men så är det med mig helt enkelt.

Åker hem imorgon. Ska bli skönt. Hemma måndag morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback