Vad som hänt, händer och ska hända

15:04:32 2011-07-20
Jag ursäktar för min frånvaro den senaste veckan. Men ibland måste man leva sitt liv också, och det var just det jag gjorde när My var här! Hon åkte tidigt igår morse och resten av dagen spenderades med släktingar. Sa även hej då till min nånting släkting Steven som var här med sin familj. De bor annars ända borta i Miami och bodde i vårat hus under de dagar de var här. (Inte vår sommarstuga, utan min mormor och morfars gamla hus alltså..)

Så vad gjorde jag hela veckan? Inte tog jag några bilder iallafall. Blev ytterst få faktiskt. Men vi badade, solade, spelade kort (som My vann mest hela tiden... vi säger att jag har tur i kärlek istället), cyklade till Kaskö, åt glass, paddlade kanot och lyssnade sönder några låtar på min ipod.

Annars är det här mina sista dagar i Finland nu. Hoppas på att min släkting Ida kan ta sig upp från Helsingfors och komma på besök. Det har gått allt för lång tid sedan vi sågs! Ska ta båten över till Sverige på lördag om allt går enligt planerna. Mor min har inte bokat biljetten ännu och jag börjar faktiskt bli nervös. Menmen, det ordnar sig. Den här tiden nästa vecka kommer jag vara hemma, i mitt hus, med René. Åh vad jag saknar honom.

Ohwell nu har jag annat för mig! Kramis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback