If I know only one thing is that everything I see of the world outside is full of such wonder that often, I can barely speak

20:13:19 2011-07-08
Okej, så idag är väl ingen höjdardag precis. Kommer tycka varje dag är tråkig här, ända tills My kommer och förgyller min vardag. Jag är nämligen inte riktigt van vid att vara själv här. Bada är ju ganska tragiskt att göra ensam, så länge man inte badar naken på natten i och för sig. (Vilket faktiskt skulle vara riktigt roligt nu när jag tänker på det...) Ohwell.

Men på tisdag kommer då My as I said och stannar en hel vecka! (!!!!!!!!!!!!!!!!) Sen är jag bara kvar här ungefär 4-5 dagar till. Ska åka hem med min gudmor och hennes sambo eftersom jag kommer få finbesök den 25 juli. René's föräldrar föreslog att de skulle åka till Stockholm några dagar och det tackade han ju inte nej till såklart! Åh. Lycka.

En dag inne i stan senast René var i Stockholm.

Jag borde verkligen göra mat nu tho.. Klockan är ju 9 här!
Höres ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback