Snälla låt mig överleva denna sommar

10:59:17 2011-07-11

Vaknade för en stund sedan. Borde banne mig fota lite mer. Iallafall nu när min förkylning äntligen börjar ge med sig och låter mig bli frisk! Har gått med någon konstig huvudvärk de senaste dagarna som jävlas med mig. Mucho irriterio. (Lita inte på min spanska, jag hittar mest på.)

Ohwell, imorgon kommer då My hit. Har inte precis planerat något förutom att kanske bada och göra det man brukar göra på sommarn. Vore trevligt att fiska också. Det var ju så länge sen!

Nej nu borde jag göra frukost. Mina föräldrar är och köper ny tvättmaskin eftersom den vi hade fick mamma för sig att ta sönder. (Det brukar vara så, samma sak med mobiler och ipods... Ehmn.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback