You left the sweetest taste in my mouth

19:05:08 2011-04-29
Imorgon är det Valborg! Den kommer spenderas med mina bästa vänner och senare med klassen! Åh gud vad jag älskar min klass förresten. Vi hade brännboll idag på idrotten. Första gången för i år. Mitt lag var sämst. Vi tog inte en enda lyra och tappade bollen konstant. Men vi gav inte upp och sista 10 minutrarna av matchen var vi inne och med min sista homerun vann vi. Så fruktansvärt kul. Vår lärare Björn förklarade dessutom för mig hur man fångar en boll. Det var ett annat sätt för att säga att jag suger på att fånga bollar. (Ändå var jag brännare 2 gånger?) Kommer sakna att ha idrott nästa år. Björn är ju så rolig!

Annars såg jag idag klart på 127 hours. Lite hemsk men bra!

Och när ska jag någonsin kunna sluta lyssna på den här. Åh jag dör så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback