Ledsen men glad

22:58:51 2011-04-01
Jag vet inte exakt hur bra jag mår just nu. Är lite ledsen men ändå lite glad. Det ledsna är att min hårddisk aldrig kommer gå att rädda. Allt från 2006 och framåt har försvunnit. Gråt.

Som tröst köpte min pappa ett nytt objektiv till mig som jag velat ha i ett års tid. Ett 50 mm teleobjektiv. Det släpper in mer ljus och är perfekt för porträttfotografering.

Ledsen men glad. Jag få helt enkelt börja ha med min kamera överallt nu för tiden. Jag måste ju skaffa mig ett nytt bild-bibliotek. Skapa nya minnen och vara med om nya äventyr!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad tråkigt med bilderna. Jag kan inte föreställa mig hur det skulle kännas om alla mina bilder försvann. Men det är bra att du ser saker positivt! De försvunna bilderna ska inte hindra dig från att leva ditt liv och skapa nya, fantastiska minnen! Live on :)

2011-04-02 @ 03:56:26
URL: http://wordsnotviolence.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback