In my life I have seen people walk in to the sea just to find memories

21:23:47 2011-04-26

Jag bara älskade den där dagen. I onsdags. Det var lov. Det var lite smakprov på sommaren. Det var underbart. Åh det var så varmt och härligt och roligt! Som när jag blev akut kissnödig strax innan tåget skulle gå, när vi satt vid gamla kvarnen och pratade om roliga saker vi gjort som små och hur skolsköterskor alltid tycks ha varit lite IQ befriade, när vi gick in på McDonalds och jag fick en lite rolig komplimang av en kille i kön som hette Jönsson i efternamn, när vi stod och tittade på stjärnorna och utsikten över Stockholm på natten, när vi åkte hem på tunnelbanan och vi bara skrattade för allt blev så fel när jag tappade mitt busskort, när vi äntligen satt på pendeln nästan hemma och diskuterade världens svåraste mattetal. Och allt var bara så förbannat roligt.

Snälla låt sommaren bli minst lika kul, snälla snälla! ÅÅÅÅH! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback