And life is better now

11:12:38 2011-04-16
Åh, lovet har fått en riktigt bra start! Var hos Sandra igår och firade att hon fyllt 18. Lärde känna lite nya människor, eller kanske snarare lärde känna människor jag inte kännt så bra innan. Men de flesta hade åkt hem vid 12 tiden så då tog jag och Simon och gjorde sällskap hem på varsin skateboard.

Tog inga bilder på hela kvällen för jag inte hade hittade digitalkameran när jag skulle åka och systemen ville jag inte riktigt släpa runt på.

Senare idag ska jag med Lydia och Emmy och grilla! Ska bli riktigt skönt att bara ta det lugnt ute i solen. Idag ska tydligen vara varmaste dagen på hela lovet, gilla gilla! Sen på kvällen åker Lydia och jag in till stan och äter middag, sen blir det Water for Elephants som hade premiär igår.

Kommentarer
Postat av: Fröken Lydia

Woho!

2011-04-16 @ 12:11:00
URL: http://liaautumn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback