11 timmar estetisk skola

00:25:03 2011-04-15

Var ute i en timme och cyklade idag. Glömde först minneskortet till kameran hemma, så fick åka tillbaks och hämta det. Sedan cyklade jag vilse, men tog mig såklart hem igen! Tog inte särskilt mycket bilder och ingen särskilt bra, men helt okej iallafall.

Kom hem halv 11 igår från en föreställning som vi gick på med skolan. Jag hade "skola" från 9 på morgonen till 10 på kvällen. Det är omänskligt. Visst, vi hade en 5 timmars håltimme mellan the moviemaking och föreställningen, men jag och nästan alla andra var ändå kvar inne i stan och gjorde ingenting. Och när vi skulle gå från Unga Klara (där vi gjorde animationsfilmerna och såg på en teaterföreställning) till Centralen bar Elias mig halva vägen. Sedan bar Petra mig resten av vägen. Jag var verkligen dödstrött och orkade knappt sitta upp på tåget hem.

Men sov ut och vaknade upp riktigt pigg, så idag mår jag mycket bättre!

Borde dock gå och lägga mig nu, så vi hörs! Kramis! ♥

Kommentarer
Postat av: Fröken Lydia

Oj oj! Du måste vart dödstrött!



vad såg ni för föreställning?

2011-04-15 @ 18:25:05
URL: http://liaautumn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback